مشخصات یک پسر خوب

 

یه پسر خوب روزی چند بار به سازندگان یاهو مسنجر لعنت میفرسته !

یه پسر خوب سر کلاس تا شعاع 3 متریِ هیچ خانمی نمیشینه !

یک پسر خوب بیشتر از 5 دقیقه در دستشوئی نمیماند - نکته کنکوری !

یه پسر خوب وقت برگشتن به خونه ماشینش بوی ادکلن زنونه نمیده !

یک پسر خوب در مهمانی های خانوادگی نوشدنی های غیر مجاز از قبیل ماءالشعیر را تنها با رضایت نامه رسمی و کتبی پدر محترم استعمال میکند !

یک پسر خوب هر زمان که عشقش کشید با زیر شلواری کردی چین پیلیسه دار و یا شرت مامان دوز و رکابی همانند قورباغه به وسط کوچه نمیپرد !

یک پسر خوب 5ساعت در حمام آهنگ جواد یساری نخوانده وبرای همسایگان آلودگی صوتی ایجاد نمیکند !

یک پسر خوب در صورتی که با نامزد خود بیرون رفت و کسی به خانم متلک گفت فورا با پلیس 110 تماس حاصل می کند !

نظرات 1 + ارسال نظر
ahmad پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام
مطلب قشنگی بود اما این مشخصات یه پسر خوب از نظر شماست .چون من خودم از اون پسر هام که هر روز به سازندگان یاهو درود می فرستم ،در فاصله ی نیم متری دختر ها می شینم و...
پس طبق گفته ی شما من پسر خوبی نیستم

راستی می خواستم یه مطلبی از خودتون بزارید تا بیشتر با شما کمال آشنایی رو داشته باشیم با تشکر

سلام
این مطلبو صرفا بخاطر طنز بودنش گذاشتم
از نظر من مهم نیس پسرا نیم متری دختری بشینم یا ۵ متری . مهم اینه دلش پاک باشه و به اون دختر به چشم خواهر نگاه کنه.
کاش همه پسرا به دخترا به چشم خواهرشون نگاه کنن . در این صورت چقد قابل اعتماد و دوست داشتنی بودن .
دوس دارم خودم بنویسم ۱ مدت هم زیاد می نوشتم اما متاسفانه الان اینقد سرم شلوغه که اصلا وقت ندارم . انشاالله بعدا حتما این کارو می کنم .
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد