پیام هایی برای تبریک شب یلدا

 

 

چون تیر رها گشتـه ز چلّـه شده ایم!
مهمان شمــا در شب چلّـه شده ایم!
از برکت ایـن سفــره ی الــوان شما
تا خرخره خورده،چاق و چلّـه شده ایم!
------------ 

من دارم جمعه می رم، فکر نکنم دیگه همدیگر رو ببینیم... منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدی هام منو ببخش...
از طرف پاییز
------------------ 

محفل آریائی تان طلائی ، دلهایتان دریائی
شادیهایتان یلدائی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی . . .
------------------ 

روی گل شما به سرخی انار
شب شما به شیرینی هندوانه
خندتون مانند پسته
و عمرتون به بلندی یلدا
------------------ 

بیا ای دل کمی وارونه گردیم
برای هم بیا دیوونه گردیم
شب یلدا شده نزدیک ای دوست
برای هم بیا هندونه گردیم
------------------
تو خوبی!
تو بهترینی!
تو تکی!
.
.
.
.
.
اینم از هندونه شب یلدات. بذارشون تو یخچال خنک شه ! یلدا مبارک!
------------------
میان دوستـــان افتاده ای تک / رخت هندونه ،زلطف عین پشمک!
برایت می زنم اینک پیامک / شب یلدای تو ای گــــــل! مبارک!
------------------
توی سرمای این شب طولانی به فکر بی خانه مان هایی که چشم میزنند
زودتر صبح بشه هم هستی ؟
------------------
روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و
عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک . . .
------------------
بین چگونه قناری ز شوق می لرزد
نترس از شب یلدا بهار آمدنی است  

 

 

 

----

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسین سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

سلام شب یلدات مبارک...
هزار و سیصد و هشتاد و نهمین بازدید رو من داشتم توی شب یلدای هزار و سیصد و هشتاد و نه!!!!!!!
خیلی هیجان زده شدم هم استانی!!!!!!!

سلام خیلی جالبه
مرسی که سر زدی هم استانی

فرزانه چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ب.ظ http://farzaneh1967.blogfa.com/

ممنون نازنین از حضور سبزت

بور و سفید پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.bourosefied.blogfa.com

سلام ، از حضورتون تووبلاگم ممنونم ! خب هرکسی به یه چیزی علاقه داره و منم این علاقه رو تو دلم کشف کردم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد