لطیفه ای که کل جهان اینترنت را برانگیخت

چندی پیش جوکی به زبان انگلیسی در دنیای نت زاده  شد! که نکات ارزشمندی را در خصوص سیاست های رسانه های امریکا در برداشت ترجمه ی فارسی جوک به شکل زیر است :


مردی دارد در پارک مرکزی شهر نیویورک قدم میزند که ناگهان میبیند سگی به دختر بچه ای حمله کرده است مرد به طرف انها میدود و با سگ درگیر میشود . سرانجام سگ را میکشد و زندگی دختربچه ای را نجات میدهد پلیسی که صحنه را دیده بود به سمت انها می اید و میگوید :<تو یک قهرمانی>
فردا در روزنامه ها می نویسند :
یک نیویورکی شجاع جان دختر بچه ای را نجات داد
اما ان مرد می گوید: من نیوریورکی نیستم
پس روزنامه های صبح می نویسند:
امریکایی شجاع جان دختر بچه ای را نجات داد .
ان مرد دوباره میگوید: من امریکایی نیستم
از او میپرسند :خب پس تو کجایی هستی
<من ایرانی هستم >
فردای ان روز روزنامه ها این طور می نویسند :
یک تند روی مسلمان سگ بی گناه امریکایی را کشت.

نظرات 6 + ارسال نظر
هادی چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.tobegoo.blogsky.com

باشه؛ خوب بود ...

دوستت پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ

بیچاره ایرانیه باید میذاشت تا دل و جیگر دختر بچه هرو پاره پوره میکرد!!!

اخی نازی
دلت میاد؟ اون طفلکی چه گناهی کرده؟

حرف دل پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.harfedel1724.blogsky.com/

تو دنیا عاطفه مثل عاطفه ایرانی نداریم

شما تجسم کن یه جایی یه تصادف شدید بشه
همه فوری میرسونن خودشونو برا کمک کاری ندارن کی بود خوب بود یا بد فقط میگن جون یه انسان در خطره





عالی بود

حرف دل جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.harfedel1724.blogsky.com


ممنون که به وبلاگ خودتون سر زدین نظر دادین

میتونم اگه مایل باشین سخنرانی دکتر رو براتون بصورت ایمیل ارسال کنم حتما جوابتون رو میتونین بهتر پیدا کنین

امیدوار هر چه زودتر مشکل دوستتون حل بشه

ممنون میشم اگه لطف کنین ایمیل رو بفرستین

مجید (3ajid) یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ق.ظ http://daneshjou.blogsky.com

راستی یکی از مطالبت رو کژی کردم که متوجه بشی که کار آسونیه. به وبلاگم سر بزن

برام اهمیتی نداره مطالب من قابل شما رو نداره می تونید ازشون استفاده کنید

مجید (3ajid) چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ http://daneshjou.blogsky.com

حالا شدی دختر دوست داشتنی!!
ما اگه وبلاگ می نویسیم واسه اینه که اگه تونستیم ٬واسه کسی مفید باشیم.
ااین مطلبی که نوشته بودین؛ عجب صبری خدا دارد ....
واقعا دوستش دارم. از ته قلب.
پس بیایید چیزایی رو که کسی دوست داره لذبهش هدیه بدیم. چه اون شخص دختر باشه چه پسر. چه بشناسیمش چه نشناسیم.
اگه دوست نداشتی این نظرمو تایید نکن و فقط حذف کن.
شاید هم نظرم اصلا درست نیست

نظرتو نو قبول دارم خیلی برام جالب و در عین حال مفید بود مرسی چقد زاویه دیدتون به دنیا قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد