این داستان برای یکی از پسرای خوابگاه سمنان اتفاق افتاده .......

نباید داخل دستشویی با موبایل 

 

 صحبت کرد !!!!!  

  

 

من تقریباً تو دستشویی نشسته بودم که از 

 

 دستشویی کناری صدایی شنیدم که گفت؛
 

سلام حالت خوبه؟ 
 

من اصلاً عادت ندارم که تو دستشویی 
 

هر کی رو که پیدا کردم شروع کنم به حرف  

 

زدن  

 

باهاش، اما نمی دونم اون روز چِم شده بود  

 

که  

 

پاسخ واقعاً خجالت آوری دادم؛
 

- حالم خیلی خیلی توپه.
 

بعدش اونم  پرسید؛
 

- خوب چه خبر؟ چه کار می خوای بکنی؟
 

با خودم گفتم، این دیگه چه سؤالی بود؟ اون  

 

موقع فکرم عجیب ریخت به هم برای همین  

 

گفتم؛
 

- اُه منم مثل خودت فقط داشتم از اینجا می  

 

گذشتم..
 

وقتی سؤال بعدیشو شنیدم، دیدم که اوضاع  

 

داره یه جورایی ناجور میشه، به هر جور
 

بود خواستم سریع قضیه رو تموم کنم؛
 

- منم می تونم بیام طرفت؟
 

آره سؤال یکمی برام سنگین بود. با خودم فکر  

 

کردم که اگه مؤدب باشم و با
 

حفظ احترام صحبتمون رو تموم کنم، مناسب  

 

تره، بخاطر همین بهش گفتم؛
 

- نه الآن یکم سرم شلوغه!!!
 

یک دفعه صدای عصبی فردی رو شنیدم که  

 

گفت:
 

- ببین. من بعداً باهات تماس می گیرم. یه  

 

احمقی داخل دستشویی بغلی همش داره به  

 

همه سؤال های من جواب
می ده!!! ول کن هم نیست 

نظرات 9 + ارسال نظر
شازده کوچولو شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ http://yekpesar.blogsky.com

سلام

واقعا که مزخرفه
موبایل رو میگم حتی اونجا هم ولمون نمیکنه

ولی خیلی ضایع بود

سلام
هم میتونه مزخرف باشه هم مفید
بستگی داره چجوری ازش استفاده کنیم
من که موبایلم به جونم بستست

هادی یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ق.ظ http://www.tobegoo.blogsky.com

باشه دیگه ...
خوب بود شاید ...

شاید چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

محمد یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ http://wetboy.blogsky.com/

بعضی موقع ها که خیلی تحت فشار روحیم گریه کمکم میکنه/کلا کم احسساتیم دیگهگریه کردن رو خیلی دوست دارم!!!!

موبایل من کلا در هفته دو 4 تا زنگ بیشتر نمیخوره که 3 تاش شماره غریبست اصلا بر نمیدارم یکیش هم تو اتوبوس راه دانشگام که مامان زنگ میزنه میگه کلیداتو جا گذاشتی!

ولی من اگه گریه کنم احساس ضعف می کنم احساس می کنم کم اوردم برا همین خیلی کم پیش میاد گریه کنم البته هرکسی ۱ عقیده ای داره توی دوستام خیلیا هستن که مثل تو فکر می کنن

مریم یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ

گوشی منم مثل محمد اصلا زنگ نمیخوره مگه وقتی که کلاسام طول میکشه و مامان نگران میشه بهم میزنگه. فائزه جون من میدونم گوشیت به جونت بستس

مریم جون گوشی شما فقط چند ماهه که اصلا زنگ نمی خوره

مریم یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.dokhtare-paeezy.blogsky.com

سلام .فائزه جون به وب منم سر بزن.

سلام چشم گلم حتما

دوستت یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ب.ظ

خندیدیم مرسی خدا روحت وشاد کنه

اول دعا کن خدا جسممو شاد کنه ایشالا بعدها روح جفتمونم شاد می کنه
مرسی خوندی عزیزم

Masoody دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.mashhadguys.blogfa.com

سلام !
خیلی جالب بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه بچه مشهدی ؟
دختر ها هم خصوصیات جالبی دارن هااااا
میخوای بدونی ؟

سلام
بله من بچه شهر زیبا و باحال و مدرن مشهد هستم
خودم دخترم خصوصیات دخترارو میدونم نمیخواد شما بگین

مریم دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ

چی گفتی فائزه ؟

مگه بده ؟

مریم دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ

همون چند ماهم زنگ نمی خورد

گلم بیخیال شوخی کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد