اشک

 

            

every night in my dreams I see you I feel youهر شب در رویاهایم تو را می بینم و احساس ات می کنم
that is how I know you go onو احساس می کنم تو هم همین احساس را داری
far across the distance and spaces between usدوری، فاصله و فضا بین ماست
you have come to show you go onو تو این را نشان دادی و ثابت کردی
Near , far , wherever you areنزدیک، دور، هر جایی که هستیI believe that the heart does go onو من باور می کنم قلب می تواند برای این بتپد
once more you open the door
یک باره دیگر در را باز کن
and you are here in my heart و دوباره در قلب من باش
and my heart will go on and onو قلب من به هیجان خواهد آمد و خوشحال خواهد شد
love can touch us one timeما می توانیم یک باره دیگر عاشق باشیم
and last for a lifetimeو این عشق می تواند برای همیشه باشد
and never let go till we are goneو تا زمانی که نمردیم نمی گذاریم بمیرد
loved was when I loved youعشق زمانی بود که من تو را دوست داشم
one true time I hold youدوران صداقت، و من تو را داشتم
in my life we will always go onدر زندگی من، ما همیشه خواهیم تپید
near far wherever you areنزدیک، دور، هرجایی که هستی
I believe that the heart does go onمن باور دارم که قلب هایمان خواهد تپید
once more you open the doorیک باره دیگر در را باز کن
and you are here in my heart و تو در قلب من هستی
and my heart will go on and onو من از ته قلب خوشحال خواهم شد
you are here there is nothing I fearتو اینجا هستی، و من هیچ ترسی ندارم
And I know that my heart will go onمی دانم قلبم برای این خواهد تپید
we will stay forever this wayما برای همیشه باهم خواهیم بود
you are safe in my heart تو در قلب من در پناه خواهی بود
Andmy heart will go on and onو قلب من برای تو خواهد تپید

                                         

 
به یاد اشک ها
نظرات 3 + ارسال نظر
ر.جنکی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ http://fly.blogsky.com

به به آهنگ محبوب من. یادش بخیر

saeed ekhraji چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ق.ظ http://deportees.blogfa.com

. . . . . .¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶
سلام آپم

saeed ekhraji یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ http://deportees.blogfa.com

azizam hame axa male khodet man aza ru mizaram vas shomaha
bazam pisham bia
by...ta...hi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد