تفسیر آهنگ «پارمیدا» اثر ساسی مانکن و حسین مخته (طنز)

دوستان مطمئنم همتون این آهنگو همتون شنیدین اگر هم نشنیدین یه بار جردن یا ولیعصر رو شب جمعه(همه دقت کنن گفتم شب جمعه اگه دوشنبه شب رفتی نشنیدی نقصیر خودته!) به سمت بالا طی کنید حتماً می شنوید!

مطلع آهنگ مورد نظر اینه: وای وای پارمیدای من کوش/وای وای می رم از هوش

به نظر شما پارمیدا کجاست؟

1)رفته گل بچینه 2) رفته یه جای خوب!(جون عمه ش)

3)خونشون 4)آن جا که عرب نی انداخت!

بعد می رسیم به معرفی خواننده های جنجال این آهنگ:

ساسی مانکن، حسین مُخته، علیشمس!

در ابتدا نباید این نکته رو از قلم انداخت که هر کی از ننه ش قهر می کنه میاد اون حلقشو وا می کنه و...

با توجه به اینکه حشرات هم به تازگی به جمع رپرها پیوستند و جوادها هم که با رپرها فرقی ندارن به اطلاعتون می رسونم که جمیع ساس های مقیم بلاگفا و انجمن سوسیال دمکرات حشرات و برو بچه های جواد تپه کمال تشکر رو از این آقایون خواننده داشتند. به همین ترتیب القاب زیر به نو رپرهای عزیز پیشنهاد می شه:

سوسکی خوشگله،حسن تحفه،ممد قمر،خر خاکی دلبر و....

1- واسه قلب تو منم کاندیدا/بدون عاشق تو شدم پارمیدا

مفسران بعد از تحقیق وتفحص طولانی اصل این بیت را به هیلاری کلینتون نسبت دادند که چنین بوده: واسه جمهوریت منم کاندیدا/ بدون عاشق تو شدم آمریکا!

که هیلاری خانوم به علت عدم تسلط به زبان فارسی این سوتی حجیم رو داده!

2- مصرع حیاتی بعدی که تحلیل گران به آن اشاره کردند: آخه چقدر خوشگلی تو بی شرف!

چند حالت وجود داره:

الف) همه خوشگلا بی شرفن مگه نمی دونستی؟

ب) اَه اَه من از اولش از این پارمیدای {...} بدم می اومد! هی ساسی گفت بیا بخون منم گفتم به شرطی که بذاره تو قسمت خودم یه فحش به پارمیدا بدم!

3-تو سرما هم بی کاپشنی/ تو مانکن بی ساکشنی!

این بیت مصداق این جمله است: همه ی پسرها خرند مگر اینکه خلافش ثابت بشه! ( پسرهایی که خواننده ی وبلاگ بنده هستید اصلاً به خودتون نگیرید شماها خلافشو ثابت کردید!) آخه اسکل عزیز! وقتی تو سرما کاپشن نمی پوشه لابد اون زیر یه پلیور پوشید و گرنه عمراً حاضر بشه سرما بخوره و اون صدای وحشتناکش واسه تو تودماغی بشه. بعدشم نمیاد بهت بگه عزیزم این هیکل قناصمو می بینی عین هویجه؟... همش ساکشنه!

4- دوست دارم بیای باهام پاریس/ یا که بریم جزایر مارماریس

در این جا شاعری چنین جوابیه داده: «خالی نبند بهر کسی/ اول خودت دوم کسی» یه شاعر دیگه هم به نام آرش بن هاتف کرمانی میگه:«بدجوری کلک کلک می زنم/من خالی بندم.....باز لاف زدم دیوونه/این رسم این زمونه...» ببین پارمیدا خانوم من کی بهت گفتم! بعد نری بگی این که خونشون خانی آباده، پاریس که هیچی محلات هم منو نمی بره و خرجی نمی ده و از این حرفاها...!

5- بوس بده چون که خشکه لب من...

در این بیت معلوم میشه که همه ی ما تا اینجا سر کار بودیم و پارمیدا اسم یک مارک ویتامین A و مرطوب

کننده است! پیام بازرگانی میان برنامه: پارمیدا رو می شناسم ازش برای تقویت عضلات دهنم استفاده می کنم!... با محصولات پارمیدا همیشه شاداب و زیبا!

6-تو پیشی منی و میاو/ پس عشوه نریز و بیاو!

بله پس پارمیدا علاوه بر اسم جدید ایالات متحده آمریکا و مرطوب کننده اسم یک گربه هم هست(واقعاً شاعر آرایه ی ایهام رو چه زیبا در سطر سطر نه ببخشید در بیت بیت شعرش به کار گرفته!). در واقع پارمیدا اسم گربه ی این سه نفر بوده که از ترس روانی شدن دمشو گذاشته رو کولش و فلنگو بسته... این سه تا هم چون موجود بینوای دیگه ای نبوده که کرمشونو بریزن یه آهنگ در وصفش خوندن که برگرده!

7- بین همه باز بیست تو میشی و/ واست می خرم یه میتسو بیشی

رجوع کنید به توضیحات مورد 4!

8- با تو وجود من رفت تا اوج/ فدات می شم تو روزای فرد و زوج

واقعاً به به! وجود ایشون هم فرده هم زوج! وگرنه چطوری تونسته هم تو روزای زوج و هم فرد در سطح شهر تردد کنه و فدای پارمیدا بشه؟ سردار نقره ای و دست اندرکارن در راستای حمایت از این قسمت آهنگ یکصدا فریاد زدند: بچه ها مچکریم! بچه ها مچکریم! رعایت طرح زوج فرد برای کاش ترافیک توسط شما نوگلان جامعه ستودنی است!... از دپارتمان ریاضیات دانشگاه های هاروارد و آکسفورد و ام آی تی و... هم چندتا ای میل داشتیم که در خواست کردن شماره پلاک وجودتون رو هرچه زودتر برای ما ارسال کنید تا ما این عددی رو که هم زوجه و هم فرد از نزدیک ببینیم تحقیقاتمون مختل شده اساسی!

9- و در پایان: پارمیدا؟ کجایی پَ؟

در رابطه با حذف س از آخر "پس" 4 گزینه داریم:

1) وقت گفتن س رو نداشتند!

2)  پس بی س قشنگ تره! اَه اَه پس چیه؟ کلمه انقدر جلف؟

3) حذف سین به قرینه معنوی

4) کفر علیشمس در اومده بوده می خواسته بگه پَدر سگ(لهجه هم داشته گویا!) همکاران هم این فحش رکیک رو حذف کردند! 

 

برگرفته از وبلاگ : http://madcap-dey.blogfa.com/

نظرات 4 + ارسال نظر
پلاک ۱۶ چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ http://pelak16.blogsky.com

خیلی باحال بود............

عضو اصلی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ http://shorayedaneshamuzi.blogfa.com

سلام..
وای عزیزمی چه وب زیبایی داری...
از مطلبت کپی گرفتم...
به امید پیشرفت بیشتر هر دومون....
بای

پلاک ۱۶ چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ب.ظ

هستی دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 ب.ظ

معرکه بود .
واقعا خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد